NYT FRA GREVE ROKLUB – Juli – 2 -2024

Ekstraordinær generalforsamling onsdag 21/8-24 kl. 18

Vores kasserer gennem 4 år Michael Halvorsen er desværre nødsaget til, pga. helbredsmæssige årsager, at trække sig fra opgaven.

Der indkaldes derfor, i henhold til vedtægtens § 9, til ekstraordinær generalforsamling onsdag den 21. august 2024 kl. 18, med det formål at få valgt en ny kasserer. Dagsordenen er som følger:

2. Valg af kasserer
  3. Valg af sekretær
  4. Valg af suppleant

Bestyrelsen foreslår Sanne Møller bliver valgt som kasserer.

Sanne tiltrådte posten som sekretær i juni måned efter Curts udtræden af bestyrelsen og hun har tilkendegivet at hun er villig til at overtage opgaven som kasserer og samtidig beholde opgaven med medlemskartotek og kontingentopkrævning.

Det betyder at posten som sekretær atter bliver ledig og derfor skal vi have valgt en ny, ligesom der også skal vælges en suppleant i stedet for Sanne. Eventuelle interesserede kan kontakte Jens og få oplysninger om hvilke opgaver der er som sekretær.

Ekstraordinær generalforsamling i Roklubbens Venner 21/8-24

Michael er også kasserer i Roklubbens Venner og trækker sig også fra denne post. Der skal derfor også afholdes ekstraordinær generalforsamling i her med følgende dagsorden:

2. Valg af kasserer
  3. Valg af bestyrelsesmedlem

Bestyrelsen foreslår Sanne Møller bliver valgt som kasserer.

Sanne er villig til at modtage valgt til posten. Curt Gyde Sørensen har meldt sig ud af Greve Roklub og kan derfor ikke længere være medlem af bestyrelsen for Roklubbens Venner. Der skal derfor vælges et nyt bestyrelsesmedlem.

Medlemsmøde og fællesspisning onsdag 21/8-24

Onsdag 21/8-24 var oprindeligt afsat til at holde medlemsmøde med fokus på evaluering af udvalgenes arbejde og funktioner og derefter afslutte med fællesspisning. Vi håber der stadig vil være tid til at holde medlemsmøde efter de ekstraordinære generalforsamlinger og at vi bagefter kan nyde den dejlige mad vi får serveret.

Energitjek af vores klubhus

Greve Roklub er blevet udvalgt af DFfR og DKK til at få et besøg af en energikonsulent og få foretaget et energitjek af vores klubhus. Vi skal i den forbindelse afholde et møde, hvor 5 andre ro- og kajakklubber kan deltage og få information om energiforbedringer.

Vi får besøg af en medarbejder fra Energitjenesten som vil gennemgå vores hus og derefter komme med forslag til forbedringer.

Mødet vil blive afholdt til oktober, hvor deltagere fra bestyrelsen og hus- og materialeudvalget deltager fra roklubbens side.